reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivana Marakyova

Ivana Marakyova

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...veriť neznamená hromadiť istoty, ale vedieť pochybovať....Znamená to, že neustále pochybujem a snažím sa robiť všetko naj.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Zabudnutá

Ivana Marakyova

Zabudnutá

Je nieco po jednej hodine ráno.... a som zabudnutá....

  • 12. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Posledná

Ivana Marakyova

Posledná

Teraz kráčam s hlavou sklonemou k zemi, a tíško kričím, odpustíš mi?

  • 23. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Svet 3

Ivana Marakyova

Svet 3

Napísala som takmer celých 15 mesiacov strávených v Anglicku a až po prečítaní všetkého som si uvedomila, ako rýchlo ten rok utiekol...

  • 14. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Svet (2)

Ivana Marakyova

Svet (2)

Pokračovanie

  • 31. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Svet (1) - na pokračovanie

Ivana Marakyova

Svet (1) - na pokračovanie

Vraj svet...Pomyslela som si. Vždy som mala rada cestovanie. Dokázala som si pobaliť veci do niekoľkých minút a s otvorenými ústami vnímať každú maličkosť, každý dom....

  • 29. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 636x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu